miercuri, 2 ianuarie 2013

în special

Eu o să-mi pun o dorință azi la 00:00, pentru că am praibit secunda în plus la trecerea dintre ani, eram prea ocupată să țip la cineva care țipa la mine. Și o să-mi mai pun o dorință mâine la 00:00 și poimâine și în fiecare zi, și o să mă descurc bine-mersi și fără secunda în plus.
Rezoluțiile mele pentru 2013 nu-s multe, îi una singură, să-mi împlinesc rezoluțiile adunate cu anii și unele chiar prăfuite. Să le scutur de praf, să le lustruiesc și să le fac să se împlinească. așa de simplu că mă mir ce am tot așteptat pân amu. Și văleu, să nu mă părăsească optimismul și îndârjirea, că tare bine m-o înșfăcat chiar de pe 1. Iar dacă unele nu o să-mi reușească, pohui, nu-i chiar totul cum vrem noi. 

Să ascult mai mult. Muzică bună în general și oameni buni, în special.

Anul ista, cu toți șarpii și cifrele de 13 o să fie unul tare ciotkos, pentru că totul e în capul nostru, iar în capul meu îi сплошной оптимизм.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu