vineri, 21 septembrie 2012

peredoz

peredoz de iubire asta-i ce simt eu pentru fratemiu și ce cred că simți tu pentru mine.
peredoz de iubire asta-i când fratemiu mă roagă să-i cumpăr un snikers de la market și eu, în schimb, îi cumpăr ruladă cu ciocolată...pentru că-i mai mare și mai scumpă.
nafig nu-i trebuie lui rulada ceea cu ciocolată, el tot snikers o să vrea.
fratemiu n-are altceva ce face decât să accepte situația, el nu are de ales, el o să mănânce (sau nu) cu noduri în gât tot ce-o să-i aduc eu de la market, mai mare și mai scump. Noi o să ne certăm de la asta de fiecare dată și eu tot o să continui s-o fac pe a mea, pentru că ce simt eu pentru el îi peredoz de iubire, el asta o să accepte.
Eu însă- nu, pentru că eu nu-s fratemiu și nici tu nu ești eu. Nici nu știu dacă asta-i trist sau nu.

Tot ce-i prea mult strică, pentru că tot ce-i prea mult e deja obsesie.

2 comentarii:

  1. Tu ţi-ai schimbat peniţa..şi deşi pe-alocuri e vulgară, e mult mai sinceră. Îmi place acest post. Mult, poate pentru că am făcut şi eu "peredoz" de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cât îți mulțumesc!
      păcat că nu știu sau nu am învățat încă să fiu pe deplin sinceă fără a fi vulgară.

      Ștergere