duminică, 30 septembrie 2012

all i need is you needing me

доведи меня до сарказма ți-aș repeta eu necontenit în ureche, măcar atâta ai putea tu să faci pentru mine. moneda are două părți dacă nu-i cap ap sigur în pajură. La noi cap n-o fost, măcar pajură să fie.

Mi s-a spus că vorbesc multe prostii și eu am răspuns politicos- pohui!

Partea bună în aparențe e că ele aproape de fiecare dată înșeală și asta reduce din plictis și monotonie, asta face oamenii ne'clasnâie să devină clasnâie după ce ajungi să-i cunoști și viceversa. Tot aparențele te fac să ai regrete și eu niciodată n-am înțeles, cum blea să nu ai regrete? Refutabil poate, da eu cred că și cei care n-au regrete regretă că nu pot regreta. Din totdeauna am regretat lucrurile care nu le-am făcut și aproape niciodată lucrurile pe care le-am făcut, pentru că m-am convins că atunci când vrei cu adevărat să faci un lucru ți-i drept în cot de ceilalți și măcar știi că ești sincer. Să regreți că ai fost sincer e la fel ca a regreta că nu te-ai pișat împotriva vântului- бесполезно.

Eu o să ajung să regret că n-am spus cândva- all i need is you needing me.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu