miercuri, 5 iunie 2013

A ta, Dor.

O să-mi fie dor de tine ca după un serial fain, un serial din ăla care s-a și terminat la primul sezon, alături de care încă nu am reușit să plâng sau să râd suficient, unul care însă a reușit să mă captiveze suficient încât să aștept cel puțin patru sezoane. O să-mi fie dor de lucrurile pe care încă nu le-am descoperit în tine dar care parcă promiteau să fie așa frumoase.
Promit să te fac să-ți fie dor de mine, timid și poate nesigur dar să-ți fie!
Numele meu o să fie Dor și numele tău o să fie Dor. O să fim două doruri diletante care așteaptă să fie potolite, două doruri începătoare care nu știu încă cum să-ți ostenești tâmpla plină de dor pe un umăr dorit de asta, mâna care nu știe cum să se așeze relaxat în palma altei mâini, zâmbetul atât de fericit care încă nu a fost sărutat.
O să încerc să cresc în mine un dor închegat, promite-mi doar să fie dorul tău la fel de închegat ca al meu.
Să fim la fel de timizi, la fel de nesiguri, la fel de plini de dor.

Dorule, te cuprind cu drag.

A ta, Dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu