duminică, 3 februarie 2013

când

Și doar în momentul în care o să-mi faci măruntaiele să se încâlcească de atâta emoție și fluturii se se gâtuie de mațele mele de atâta extaz.
când o să-ți pot desluși notele din voce când îmi pronunți numele și notele din degetele tale când îmi mângâi pielea.
când o să-ți număr pe degete, toate momentele când am tăcut împreună înșirându-ne sute de povestiri.
când o să-mi știi coordonatele exacte a alunelelor pe suprafața pielii.
când o să știm sigur câte mici cute face fața noastră când zâmbim și când începe să ne doară burta de la prea mult râs.
când o să curgă dorință din mine și vrere din tine.
când o să ne simțim pentru prima oară acasă, cu adevărat.
abia atunci o să știm dacă ne-am întâlnit întâmplător sau nu.
până atunci, ce ar fi să ne mai chinuim oleacă, cu veșnica întrebare, to be or not to be...inlove?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu