luni, 19 noiembrie 2012

tide me down, cause i won't stay

Şi poate îmi vine să'mi strâng genunchii la gură şi să mă înec în idei filosofalo-exestenţiale, sau să mă uit în pod timp de șapte ceasuri gândindu-mă la culoarea unor ochi pe care nu i-am văzut, sau poate să emit orice activitate a unui om autist decât să mă încolăcesc și să mă înnod în mine până mi se ridică toate nodurile în gât.
Reflexele roșietice din părul meu au dispărut cu îndârjire iar eu am impresia că odată cu culoare părului meu m-am șters și eu, ușor și insipid, așa cum se șterg de pe geam fulgii, lușiturile și прочая хрень deodată cum vine primăvara.
vreau roșuroșuroșu.
azi și încă o lună înainte o să fie vremea de înghețat ziua și dormit cu mâna între picioare noaptea.

но ведь есть же кто-то, кто производит впечатление?! și oare cât e kg?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu