joi, 25 octombrie 2012

i need you more than i can take

eu aș face o baie de lapte și am mânca necontenit ciocolate, alese pe sprânceană, cât mai amare. aș bea suav o gură de rom dintr-un pahar cu picior lung pe care apoi l-aș mângâia de sus în jos, de sus în jos.
aș ieși goală din baie și aș lăsa urme de lapte prin toată casa, ca în filme ujas când maniacu stă după colț.
aș umbla așa vre-o 5 minute, для разнообразия, șapoi aș veni în camera în care tu citești în timp ce fumezi din trabuc și guști din coniacul turnat în pahar, ai fi boem și bărbos. ai lăsa cartea și m-ai poseda, mai departe s-ar auzi doar sunete care torc, fără video, pentru că totul se va petrece ca-n filmele siroapose, așa de dulce că-i tucma по детски.

sau aș veni în grabă, împletindu-mi picioarele pe tocurile de 12 cm și fusta creion, te-aș prinde acasă proaspăt sosit de la serviciu, cu cravata încă legată. tu cu pantalonii prea strâmți și eu cu croiala sacoului prea tivită, am face sex repede și pe alocuri pasional, pasional pentru că încă vrem și repede pentru că timp pentru asta nu mai avem.

sau poate am sta o zi întreagă împreună și ne-am certa necontenit, și aș simți că te urăsc atât de tare încât te vreau, ne-am trage-o brutal ca să ne înecăm ura și nervii, iar după ne-am iubi ca la început.

sau, zic eu, aș sta într-un capăt de lume/țară/oraș și tu în altu. eu cu cărțile și vibratorul, tu cu mâna și țigările. banal, bredova, realist.

любимый, сектор пиздец на барабне, будем играть?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu