marți, 23 octombrie 2012

как не крути

Recunosc, eu am zile în care uit de tine, ba nu, eu am zile în care nu mă gândesc la tine. Îs ocupată cu pseudo treaba mea și pseudo prietenii mei. 
Sau am zile în care abia aștept să apară un boton verde în dreptul numelui tău, și suca, asta se întâmplă prea rar, când butonul tău apare al meu dispare.
Eu cred că tu ești omul care m-ai făcut să vorbesc prea multe prostii și vopșe, tu ești omul!
Odată, cineva îmi spunea că vrea un iubit care să-i construiască rafturi de cărți, eu simt că vreau să-ți cumpăr cărți mereu, și rafturi ți-aș construi pentru ele și poate eu chiar așa face asta dacă aș simți că tu nu mă iubești.
Tu însă- mă, și eu stau molcomă și dorm în patul meu, știind că tu как не крути o să mă.
Eu te iubesc poate pentru că pot să-mi afund fața în creții tăi și să-ți șoptesc la ureche toate lucrurile obșcene pe care le-aș face cu altcineva, sau pentru că știu că la un posibil menage a trois tu o să fii al treilea om.
Tu mă faci să fiu mai romantică decât m-ar face orice mascul cu barbă vreodată.

Și scrisoarea ta nu mai ajunge odată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu