marți, 25 septembrie 2012

Eu încă n-am găsit om în lumea asta căruia să-i placă despărțile- scurte, lungi, de durată sau nu, pentru că ele îs bred, mare bred!
De mâine alter ego-ul meu tare ciotkos și-o promis să-și schimbe atitudinea față de viață, altfel spus să-și schimbe viața de rahat pe o altă viață la fel de rahat da при этом să fie și mulțumit. Peste vre-o cîteva săptămâini o să apară un post în care o să vă zic detaliat cum asta nu mi-o reușit, doar dacă între timp câștig la loto și mă mut să trăiesc în Paris lucrurile ar putea să ia o altă întorsătură, altfel o să ne auzim (ne)sănătoși în orașul în care-mi port sesiunile.
Până atunci eu poate mă fac iar roșcată, sau încep a fuma, sau mi-o încep a trage prin mansarde cu diverși masculi cu barbă și care, atenție, citesc.

Легенда гласит că nu poți să te uiți la un pinguin și să fii nefericit, vrei tu te rog să fii pinguinul meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu