duminică, 2 decembrie 2012

să fim

Frigul mi-a intrat adânc în oase și nici nu știu dacă asta e important sau faptul că n-ai fost tu acolo, lângă mine, să-l alungi.
O să-mi placă mult că am văzut oameni de după masca monitorului care s-au dovedit a fi exact cum mi-i închipuiam: agresivi, nebuni și memorabili.
O să-mi placă că am ascultat note de pian și cântări răgușite, dar o să evit din amintire secunda în care mă gândeam la tine. Certitudine: tu din capul meu nu ești tu-ul societății din care faci parte.
Orgoliile noastre îs prea mari pentru a încăpea în aceeași relație.
Mi-am promis să nu revin niciodată la oamenii pe care am decis să-i las în trecut meu, tu însă mă faci să-mi reconsider promisiunea, paradoxal însă- nu și privitor la tine.
Eu am vrut multe, am așteptat multe și am sperat la tot atâtea.
Tu la fel.
Eu nu am făcut nimic pentru asta.
Tu la fel.
Astfel, dragule, să fim fericiți!

Some day we will find what we are looking for.
or maybe won't.

maybe we will find something much greater than that.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu